חימום תת רצפתי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בתוך 24 שעות או התקשרו:
054-6396651

חדשות ועדכונים

מהו חימום תת רצפתי?

חימום רצפתי הוא דרך נהדרת לדאוג לחימום כול הבית ומדובר באחד הדברים הטובים ביותר שאפשר לעשות בכדי לחמם את הבית שלנו. חימום רצפתי עובד כך שמתחת לרצפת הבית מותקנת מערכת חימום תת רצפתי מיוחדת הדואגת באמצעות ויסות ובקרה לחמם את הרצפה עליה אנו דורכים. מדובר באיכות חיים מיוחדת שעד שלא ניסיתם אותה אתם לא יודעים מה אתם מפסידים. כמעט כול מי שהולך על חימום רצפתי על ידי חימום תת רצפתי נפער פיו והוא הופך לשמח במיוחד מהחום המוקרן עליו מהרצפה. חימום רצפתי מאפשר לנו ללכת במכנסיים קצרים אפילו בחורף הכי קר שיש ומדובר ביתרון עצום. כל עוד אנחנו בבית אנחנו בכלל לא מרגישים את החורף ואנו נמצאים באקלים מיוחד השומר על חום הבית ושומר על חום גופנו.

מי לא רוצה איכות חיים בבית שלו?

אין ספק שמדינת ישראל עברה כברת דרך עצומה מאז הקמתה ונראה כי אחד המקומות בהם הדבר בולט ביותר הוא בנושא איכות החיים שלנו. מי חשב בעבר על מערכות בית חכם שיהיו מותקנות כמעט בכול בית, מי חשב שלאנשים יהיו שתי מכוניות ובתים מתקדמים כמו בחו"ל. בעבר אנשים היו רוצים לעבוד בחו"ל ולנסוע לחו"ל עקב המראות היפהפיים שהיו רואים שם, היום אנשים רוצים לבוא לארץ עקב ההתקדמות הגדולה שאנו רואים במדינה. אחד המקומות שבהם איכות החיים באה לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר הוא בתחום הבתים ואנו נקדיש מאמר זה לתחום חימום הרצפה המשפיע רבות על איכות החיים שלנו ומשפר אותה בכמה דרגות.

 

מדוע אנו צריכים חימום תת רצפתי?

אמנם החורף בארץ לא קר כמו החורף בחו"ל אך פעמים רבות אנו מגיעים לטמפרטורות קרות במיוחד המקשות על חיינו וגורמות לנו לחיות בקושי רב. זוהי בדיוק הסיבה מדוע אנחנו כה זקוקים לחימום הרצפה ומדוע מדובר בדבר כה חשוב. מי שרוצה לשמור על חימום הבית שלו ולחסוך כסף באותה הזדמנות חייב לבחור בחימום הרצפה. חימום הרצפה זוהי דרך מצוינת לחמם את הבית באמצעים זולים יחסית בטח אל מול החלופות האחרות הקיימות בשוק. מערכת חימום הרצפה מאפשרת לווסת את הטמפרטורה גם בעונות מעבר במה שמהווה יתרון עצום ונוסף ומאפשר לנו להנות מחום בבית גם בסתיו ובאביב ולא רק בחורף. צריך לזכור כי החום תמיד עולה למעלה ועל כן מערכת חימום הרצפה כה אפקטיבית ומהווה יתרון עצום שבאמצעותו אנו מחממים את הבית.

מי זקוק למערכת לחימום רצפה?

בעבר מערכות חימום רצפתי היו נדירות ולא הרבה אנשים היו בוחרים לשים אותם בבתים שלהם או במשרדים שלהם. היום המצב שונה לחלוטין ומערכות לחימום רצפה הן סמל סטטוס שכמעט כול בית חייב שיהיה בו. מערכות חימום רצפתי יכולות להיות בבתים פרטיים או במשרדים והן מחזיקות ביתרון עצום לחימום הבית ועל כך אין ספק.

חימום תת רצפתי חשמלי

חימום רצפתי יכול להגיע במגוון צורות, חימום חשמלי וחימום על ידי מים. החימום החשמלי הוא השיטה המועדפת על ידי המומחים לדבר והוא השיטה בה בוחרים רוב הישראלים המבינים בחימום רצפתי. חימום חשמלי מאפשר לנו חימום אחיד ויציב לאורך כול שעות היממה בנוסף חימום חשמלי מונע לכלוך ואבק שיכולים להיווצר בו. מדובר בשיטה היגיינית יותר המהווה פתרון מצוין אל מול שיטת החימום במים ומאפשרת לנו להימנע מלחות בעיקר באמבטיה. חימום רצפתי חשמלי מהווה את הפתרון הטוב ביותר לחימום הרצפה ועלינו לזכור זאת כאשר אנחנו מתלבטים באיזה מערכת חימום לבחור. חימום במים יכול לגרום לתקלות גם לעומת חימום חשמלי שהרבה יותר בטוח לשימוש ומחזיק בהרבה יותר יתרונות אל מול חימום במים.

מדוע לבחור בחימום תת רצפתי אצל RAYCHEM?

RAYCHEM הוא מותג בעל שם עולמי הפועל בלמעלה מ80 מדינות ברחבי העולם ומהווה מקור ידוע עצום לחימום הרצפה. ב RAYCHEMלא מוכנים להתפשר על קוצו של יוד בכדי לתת לכם את המערכות הטובות ביותר ואנו נעשה הכול בכדי שהבית שלכם יחומם כמו שצריך. אצלנו תקבלו את השירות האיכותי והטוב ביותר שיש לצד המערכות המקדמות ביותר. המערכות שלנו מפותחות כבר כמה עשורים ואנו נמצאים בחזית הטכנולוגיה בכדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר שיש על פני הגלובוס. התקינו מערכת של RAYCHEM לחימום רצפה ותזכו למערכת הטובה ביותר שקיימת בשוק וזאת הבטחה שלנו. המערכות שלנו פותחו על ידי טובי המדענים שקיימים ולאחר בחינה מעמיקה מה הצרכנים צרכים ומה יכול לעזור להם בצורה הטובה ביותר. רק לאחר שישמנו בדיוק את התובנות הללו פיתחנו את המערכת המושלמת ביותר לחימום הרצפה.

על מה אנחנו מתחייבים ב RAYCHEM?

ב RAYCHEM אנחנו מתחייבים על מערכות איכותיות שאין להן מתחרים בשום מקום אחר ובטח ובטח שלא במדינת ישראל. אצלנו תמצאו את המערכת לחימום רצפה הטובה ביותר שקיימת בשוק ואנו נעשה הכול בכדי שאתם תהיו מרוצים מהמערכות שלנו ותוכלו להתחמם בשקט בבית שלכם. אנחנו מתחייבים לתת לכם את הטוב ביותר כי זה מה שאנחנו מאמינים שאתם זכאים לו. אצלנו לא מוכנים להתפשר על פסיק קטן במערכות והמערכות שלנו יתפקדו מצוין למשך שנים רבות וארוכות והכול בכדי שתזכו לשירות הטוב ביותר שיש. אל תסכימו להתפשר על מערכות אחרות כי אחרת סתם תתאכזבו ותקנו מערכת שתקלקל לכם במהרה, אצלנו אנו מבטיחים לכם שהדבר לא יקרה ואתם תהיו מרוצים ומאושרים מהמערכת שלנו למשך שנים ארוכות.

מהו שדה אלקטרומגנטי?

כל מכשיר חשמלי פולט שדה אלקטרומגנטי, מדובר בבעיה המטרידה את רשויות הבריאות ובבעיה שלא רבים מודעים אליה. אנחנו ב RAYCHEM מודעים לבעיה ועשינו הכול בכדי שאתם לא תהיו צריכים להיות מוטרדים משדות אלקטרומגנטיים. מערכות חימום הרצפה של RAYCHEM מבודדים משדות אלקטרומגנטיים ואין חשש שתיווצר בעיה בהם שיכולה להזיק לבריאותכם. הבריאות שלכם חשובה לנו מאוד ואנו נעשה הכול בכדי לשמור עליה ובגלל זה השקענו כל כך הרבה בבידוד המערכות שלנו משדות אלקטרומגנטיים. לא תמצאו עוד מערכת לחימום רצפה שכה מבודדת משדות אלקטרומגנטיים ואנו נעשה הכול בכדי שאתם תוכלו לישון בלילה בשקט. הילדים שלכם חשובים לנו ואתם חשובים לנו ובגלל זה השקענו כל כך הרבה במערכת שתשמור על חייכם.

מערכות הבקרה שלנו – בשביל השקט הנפשי שלך

בכדי לדאוג שאתם תהיו בידיים בטוחות פיתחנו ב RAYCHEM את מערכות הבקרה המתקדמות ביותר בכדי לשמור על איכות המערכות שלנו. מערכות הבקרה שלנו יבטיחו שאתם תוכלו לווסת בשקט את מערכת חימום הרצפה ולעשות זאת בבטחה ללא סכנה. המערכות שלנו הן פשוטות מאוד לתפעול וכול ילד יכול להפעיל את החימום הרצפתי במידה וקר לנו. אצלנו איכות השירות היא מוטו שאנו פועלים על פיו ועל כן נעשה הכול בכדי שמערכות הבקרה שלנו יהיו ברמה הגבוהה ביותר. הטמפרטורה עליה תחליטו היא הטמפרטורה שתהיה ועל זה אין ספק וזוהי הבטחה שלנו. לא תמצאו עוד מערכות בקרה טובות כמו אצל RAYCHEM ואנו נעשה הכול בכדי שאתם תהיו מרוצים ומשחים עם מערכת החימום שלכם לרצפה.

י.א דר ניהול עסקי – הנציג המנצח של RAYCHEM

בשביל מותג מנצח צריך חברה מנצחת וזה בדיוק המצב אצל י.א דר ניהול עסקי. אנחנו הנציגים הבלעדיים של RAYCHEM בארץ ואנו מתקינים את המערכות שלהם בצורה האיכותית ביותר ועושים זאת ללא בעיות ועל הצד הטוב ביותר. יש לנו ניסיון עשיר בהתקנת מערכות לחימום רצפה וניתן להגיד בפה מלא שאין רצפה שלא ראינו ולא נפגשנו בה ועל כן אנחנו נדע טוב מאוד מה לעשות עם מערכות החימום לרצפה שלכם. בואו לי.א דר ניהול עסקי ותהנו ממקור ידע עצום ומשירות איכותי ללא פשרות. אנחנו חרטנו על דגלנו לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר וזהו משהו שאנחנו לא מוכנים להתפשר עליו והכול בכדי שאתם תהיו מרוצים ושמחים ממערכת החימום לרצפה שלכם.

RAYCHEM המותג המוביל בעולם

RAYCHEM הוא המותג המוביל בעולם לחימום רצפתי על ידי מערכת חימום תת רצפתי  וספק אם יש עוד מותג טוב כמוהו לחימום רצפתי. בואו להנות מאיכות שלא הכרתם עם אחריות שהמוצר שלכם יהיה ברמה הגבוהה ביותר.

מערכות חימום רצפה הפכו לסמל סטטוס בישראל שכול בית שמכבד את עצמו רוצה לשים אותם בו. אין ספק שמערכות חימום רצפה הן צורך וכורח כבר בבתים רבים והשאלה הנשאלת היא מה תהיה המערכת שתשרת אותנו בצורה הטובה ביותר. כפי שכבר הבנתם RAYCHEM היא המערכת הטובה ביותר שקיימת בשוק ואנו ממליצים לכם לשים אותה בביתכם ולהנות מנפלאותיה ומהיכולות שלה. י.א דר ניהול עסקי מתחייבים להתקין לכם את המערכת בצורה הטובה ביותר ולתת לכם את השירות הטוב ביותר בארץ בתחום התקנות מערכות לחימום רצפה. בחירה ב RAYCHEM היא בחירה לחיים והיא מערכת שתשרת אתכם במשך שנים ארוכות ללא תקלות וללא בעיות. מה עוד שמדובר במערכת בטיחותית להפליא ובטוחה לשימוש כפי שכבר ציינו ותבינו עד כמה המערכת משרתת אתכם בצורה הטובה ביותר.