איך נצליח ליצור נוחות בבית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בתוך 24 שעות או התקשרו:
054-6396651

חדשות ועדכונים

האם יש לך בעיה למצוא דברים בביתך? נתקע ברהיטים כל הזמן? אז אתה צריך ארגון יותר טוב בתוך הבית על מנת שיהיה לך יותר נוח. לפחות פעם בשנה תפנה זמן לארגן ולסדר את ביתך. כן, כל הבית.

אם תנקה רק חדר אחד, סביר להניח שאתה תזרוק את הכל לחדר אחר, וכך הבלגן אף פעם לא נגמר. אך אל דאגה, לארגן את הבית שלך זאת לא משימה מסובכת, אבל כן לוקח זמן. סמן ותשמור סוף שבוע בלוח השנה שלך עבור המשימה הזו ופעל בהתאם לשלבים.

כתוב בדף את כל החדרים והשטחים של הבית שלך(שטחים=מחסן, מרפסת וכו'). אל תתנו לשום חדר להישאר מחוץ לדף לא החצר, מרפסת, חדרי אמבטיה או מחסנים.

ואז לכתוב כל מגירה ואזור שאתה חייב לארגן, בכל חדר. לדוגמה, בחדר השינה אתה יכול לפרט את הארון, מתחת למיטה, שידות לילה ושולחן. במטבח אולי הרשימה שלך כוללת מקרר, ארונות, מגירות, וסל הירקות.

הכנות לתחילת הסדר

הכן את כל מה שאתה צריך, כגון שקיות אשפה, קופסאות קרטון, סמרטוטים וחומרי חיטוי, ולאחר מכן בחר את החדר אתה יכול לסיים מהר.

אם אתה מתחיל עם החלק הקל ביותר, תרגיש שאתה מתקדם יותר מהר והעבודה יותר קלה. תסיר את כל מה שיש לך במגירה או במקום שאתה צריך לארגן, ולעת עתה, תשאיר את המגירה על הרצפה. קח כמה דקות כדי לנקות את המגירה לחלוטין, ותסיר אבק במטלית לחה.

עכשיו תסתכל על מה שהיה במגירה. בלי לבזבז הרבה זמן, תעשה הפרדה של כלמה שנראה לך שטויות. תתחיל עם המובן מאליו, כגון ניירת או דברים שבורים.

ואז תבדוק מה יש לך שם. האם יש דברים שנמצאים שבורים ולא תעשה בזה שימוש חוזר? שים אותם בפח. האם יש לך דברים שאתה לעולם לא תשתמש אבל הם במצב טוב? הפרד אותם למכירה או תרומה למישהו שזקוק להם.

שלב זה הוא אולי זה שאקח לך יותר זמן: החלט אילו פריטים אתה יכול לאחסן ואיזו אתה צריך כל יום. אין ספק שעשית את זה כאשר הגיע הזמן לאחסן בגדים ונעליים בסוף הקיץ או החורף, אבל עכשיו צריך לעשות את זה עם כל החפצים שלך.

לדוגמא, במטבח, ישנם כלים שאתה משתמש רק כמה פעמים בשנה? אם אין לך הרבה מקום, זה רעיון טוב כדי לשים בקופסא ומשם למחסן.

מיקום רהיטים ונעימות בבית

תסתכל מסביב מה לו נוח לך בעין ותסדר את הרהיטים בצורה יותר אסטרטגית, למשל לא בדרכי מעבר, או דברים שנהרסים בשמש שלא יהיה ממוקם קרוב לחלון. טלוויזיה זאת דוגמה טובה, השתקפות השמש גורמת לזה שקשה לצפות, מומלץ לשים בזוית אשר השמש לא תפגע ישירות.

עוד דרך טוב כדי לגרום לתחושה נעימה בבית היא לבודד את הבית מחום ורעש, זאת אפשר לעשות עם בידוד אקוסטי ובידוד תרמי. בידודים אלה יעזרו לנו להילחם נגד רעש של כבישים או אולי שכנים שמנגנים מוזיקה רוב שעות היום. בידוד תרמי יעזור לנו בליצור אוירה יותר קרירה בתוך הבית בעיקר בימים של חום.