בטיחות ותקינות מערכות חימום

השאירו פרטים ונחזור אליכם בתוך 24 שעות או התקשרו:
054-6396651

חדשות ועדכונים

בבית שלנו יש מערכות שונות המשפרות את איכות החיים, אך כאשר חושבים על כך – המערכת החשובה ביותר היא מערכת החשמל. פרט למערכת אספקת המים קשה לחשוב על דוגמא למערכת שכל שיבוש בה פוגע באיכות החיים בצורה דרמטית כל כך. בעוד שאספקת המים בישראל סדירה ויציבה, במערכות החשמל הביתיות מתגלעות בעיות שונות ומשונות. ברגע שאספקת החשמל נפגעת החיים בבית נעצרים לחלוטין – אין דרך לקרר את המזון והמשפחה מוצאת את עצמה ללא חימום, ללא אפשרות אפייה ולעיתים ללא אפשרות בישול. וכמובן – ללא תאורה בשעות החשיכה ובמקרים רבים גם בלי מים חמים.

בדיקת מערכות החשמל בבית

כאשר אתם מתגוררים בדירה או בית שבהם ישנם ליקויים במערכת החשמל זה הרגע למצוא ולשכור את שירותיו של קבלן חשמל. בניגוד למה שחושבים, קבלן החשמל אינו עוסק רק בפרויקטים גדולים של שיפוץ או בניה, וניתן לגייס אותו גם לצורך בדיקה וייעוץ בנכס קיים. זה הרגע להתעכב על נקודה חשובה במיוחד – הבטיחות של מערכת החשמל. במערכות ישנות של שלא תוחזקו היטב עשויות להתגלות, חלילה, תקלות בטיחות. וכך אתם נמצאים בסכנה דווקא במקום שאתם מרגישים בו בטוחים במיוחד. מערכת החשמל היא מערכת שהסכנות שטמונות בה רבות, והן אינן בהכרח גלויות לעין בצורת תקעים או כבלים חשופים.

מה קורה, למשל, אם מפסק הפחת אינו פועל היטב? איך תוכלו לדעת על כך מבלי שמערכת החשמל הביתית תיבדק? איש אינו רוצה לגלות בעיות רציניות על סמך ניסיון מעשי. כאשר הבית מחומם באמצעות חשמל העומס המוטל על המערכת גדול במיוחד. כך למשל, אם יש לכם בבית מערכת חימום תת רצפתי שאינה פועלת היטב איך תוכלו לבדוק אותה מבלי לפרק את הרצפה כולה? כיצד תוכלו לוודא שהותקן בה התקן אזעקה על תקינות המערכת? קבלן חשמל יוכל להגיע עם כל הציוד המתאים, ובכלל זה ציוד ספציפי כמו מכשיר לגילוי קצרים במערכות חימום וכן הלאה.

כאשר אתם מחפשים קבלן חשמל הקפידו לעבוד אך ורק עם בעלי רישיון מוסמכים. לאחר שאיתרתם קבלן שכזה מומלץ להיפגש עמו אישית, לקבל הצעת מחיר עבור ייעוץ ולא לחשוש להזמין קבלן נוסף כדי לוודא שהליקויים שנמצאו אכן קיימים. במידה ויש לכם בבית מערכת חימום תת רצפתי חשמלית יש לוודא שהקבלן הנבחר מסוגל להתמודד עם המורכבות הכרוכה בכך ומכיר את המערכות הללו היטב. בחרו אך ורק בקבלן נעים ושירותי אשר מסוגל להתמודד עם קריאות בזמן אמת ולהעניק לכם שירות איכותי ומקצועי.