החורף מעולם לא הרגיש נעים יותר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בתוך 24 שעות או התקשרו:
054-6396651

חדשות ועדכונים

כל חורף אנחנו עומדים בפני אותו אתגר, מה נעשה כשיתחיל להיות קר?

 החזאים יאמרו שהלוואי ויהיה פה כל שנה חורף רציני כמו החורף של 2014/5, אבל השנים האחרונות אינן מאופיינות במשקעים רבים אלא במזג אוויר קיצוני שמושפע מן המגמות העולמיות של ההתחממות הגלובלית. אצלנו בנקודה הקטנה על המפה, הקיצים הופכים ללוהטים ואילו החורפים מאופיינים במזג אוויר "משוגע" עם סופות קצרות וקור קיצוני לצד אובך וגלי חום בינואר. אין ספק שלהיות ישראלי זה לקוות כל קיץ לקצת גשם שימלא את הכינרת וכשהוא בא והמעלות צונחות, לבכות שוב שיגיע הקיץ ונוכל ללכת שוב לים. אם כך, אילו אפשרויות חימום עומדות בפנינו לקראת החורף?

מזגן

מזגן הוא אחד המכשירים היעילים והמשתלמים ביותר (VALUE FOR MONEY), התקנתו אמנם מעט יקרה אך היא מתגמדת נוכח השנים הרבות שהמזגן יכול לפעול והתשלום המופחת של חשבון החשמל ובתנאי שנעשה בו שימוש מושכל על פי הנחיות חברת חשמל. הבעיה היחידה במזגן שהוא פשוט "מייבש", הכוונה היא להרגשה של ישיבה ממושך בחדר עם מיזוג. המזגן פועל כך שהוא ממחזר אוויר מן החדר ומוציא אותו קר או חם אבל בעיקר יבש.

תנור \ רדיאטור

תנור הוא מוצר שרצוי ויעבור מן העולם, השיטה בה חשמל מפעיל חוטי להט גלויים היא הגורם  למרבית מקרי השריפה שאנו שומעים עליהם בתקשורת בדרך כלל בבתים של מעוטי יכולת שאין להם מזגן. רדיאטור איננו פועל באותה צורה ומורכב בעצם מצלעות המלאות בשמן חם שנע בתוכן. אין ספק כי הרדיאטור הוא מכשיר בטוח יותר אך נועד לחימום איטי ורציף של חלל חדר ולא כמו תנור המחמם במהרה אזור נקודתי וכמובן זולל חשמל בהתאם. שני המכשירים הינם מכשירים זולים מאוד.

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי היא שיטת חימום שהפכה פופולארית בישראל בשנים האחרונות. שיטה יוקרתית השמורה לבתים פרטיים (בעיקר ולא רק) או בצימרים יוקרתיים במקומות קרים במיוחד. השיטה של חימום תת רצפתי מיושמת בשתי דרכים: חימום באמצעות חשמל או חימום באמצעות מים, שתי המערכות מונחות תחת הרצפה בהתקנה ייחודית הנעשית בשלבים מוקדמים של בניית הבית או שיפוצו. למידע נוסף בנושא חימום תת רצפתי תוכלו לפנות למומחים בתחום, חשוב לציין כי מרבית הבתים מעדיפים להתקין מערכת חשמל בגלל עלויות ההתקנה הנמוכות לעומת מערכת מים.