חימום תת רצפתי אינפרא אדום

השאירו פרטים ונחזור אליכם בתוך 24 שעות או התקשרו:
054-6396651

חדשות ועדכונים

מערכת חימום תת רצפתי בעזרת אינפרא אדום בחברת רייקם עובדת על ידי קרני אינפרא אדום, מבלי שניתן לראות את הקרניים. המערכת עשויה מפחם קרמי, היא ללא ברזל ודקה יחסית. מערכת זו, בשונה משאר מערכות החימום התת רצפתי, ניתנת להתקנה בכל שלב ולא רק בשיפוץ גדול או בתכנון הבית.

ההתקנה של מערכת חימום תת רצפתי אינפרא אדום בחברת רייקם היא בעלות נמוכה יותר מאשר מערכת חשמל ומים, מכיוון שההתקנה פשוטה יותר ואין צורך בפירוק רצפת הבית – ניתן לשים את המערכת על הריצוף הקיים ולשים פרקט מעל או מתחת שטיח מקיר לקיר, ועוד אפשרויות. מערכת זו מתחממת תוך כמה דקות ומורגש באופן מיידי בכל הבית שהמערכת פועלת.

מערכת חימום תת רצפתי אינפרא אדום היא שיטת חימום נוספת של הבית או המשרדים או כל חלל בו אנו צריכים חימום. ערכת חימום תת רצפתי אינפרא אדום הינה מערכת חכמה אשר תספק את כלל בני המשפחה, אנשים בעבודה או כל מי שנמצא בחלל, אשר ירגיש מייד שקיים גוף חימום משמעותי, ללא הרגשה של של התייבשות כמו מזגן אלא הרגשה אותנטית של טמפרטורה, כפי שהיה מרגיש אילו זו הייתה הטמפרטורה בבית ללא כל אמצעי חימום.

חברת רייקם הינה חברה מקוצעית בתחום, היודעת ללוות את הלקוח מהתלבטות על איזו מערכת מתאימה לו ביותר, דרך הזמן המתאים ללקוח להתקנה ועד סיום העבודה ברמה הגבוהה ביותר ובסטנדרטים הכי גבוהים בשוק. עדיין מתלבטים לגבי חימום תת רצפתי אינפרא אדום? השאירו פרטים, נציגינו יחזרו אלייך ותהיו בטוחים שמשם כבר ידריכו אותך בצורה הנעימה וטובה ביותר.