טכנולוגיות חימום הבית מתקדמות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בתוך 24 שעות או התקשרו:
054-6396651

חדשות ועדכונים

בחורף הקר בימות השנה, חשוב להצטייד בחימום איכותי, כזה שיספק לכם בית חמים ונעים וכזה שכיף להיות בו. בשל הטכנולוגיה ההולכת ומתפתחת, כיום ניתן למצוא מגוון אמצעי חימום אטרקטיביים המתאימים להתקנה בבתים פרטיים או בבתים רגילים על ידי מיטב הטכנולוגיה המתפתחת. החמום יכול להיות תת רצפתי, כזה שאינו נראה לעין כלל, רדיאטורים, קמינים, מזגנים ועוד פתרונות אחרים שיקנו לכם בית חמים ונעים בכל ימות החורף הקרים של השנה. בשל החשיבות הרבה של פתרונות חימום, אנשים רבים מתכננים את פתרון החימום כבר בבניית בית חדש, הרי ישנן פתרונות חימום הדורשות הכנה של תשתיות, כך שמוטב לדאוג לנושא בעת תכנון בית או בעת שיפוץ בית מחדש.

רובנו מכירים את מערכות החימום הביתיות המוכרות לנו עוד מתקופת העבר וחלקן חדישות יותר כמו- הסקה מרכזית באמצאות רדיאטורים, תנורי חימום שונים הנמכרים ברשתות שונות, קמין שונים המופעלים על ידי בעירה, חימום חשמלי ועוד. למעשה, המשותף לכל אלה הוא שרוב אמצעי חימום אלו מייבשים את האוויר ולא כולם בטיחותיים כאשר יש בבית ילדים קטנים. לכן, אנשים רבים מעדיפים להתקין בביתם חימום תת רצפתי הידוע ביתרונותיו הרבים ביחס לאמצעי חימום אחרים.

כל היתרונות לחימום תת רצפתי:

חימום תת ריצפתי הוא נפוץ בבתים באירופה ובארצות קרות בהם שורר קור נוראי בחודשי החורף החמים ובמרבית השנה, אך גם בארצנו הקטנטנה בחודשי החורץ קר מאוד ויש צורך למצוא פתרון חימום איכותי, כזה שיספק לכם בית חמים ונעים. לכן, חימום תת רצפתי הוא היעיל ביותר מכיוון שהחום בו הוא אחיד ולא תנודתי וזאת בשל המערכת הויסות אשר מותקנת בו. פתרון זה הוא טוב ביותר מכיוון שהוא חוסך רבות בעלויות החשמל ואין צורך לתחזק אותו כלל, פשוט מתקינים אותו פעם אחת והוא נשמר למשך שנים רבות. מעבר לכך, בחימום זה אין פליטת גזים וחומרים רעילים אחרים אשר יכולים לסכן את בני הבית ואן בו שום תהליך של זיהום סביבתי. את החום ניתן לקבוע על ידי כיוון עוצמת החום, שהרי מותקן במערכת טכנולוגיה מתקדמת של בקרת אקלים אשר מהווה ערובה לחלוקה אנרגטית שווה בכל חלל הבית.

אמצעי חימום נוסף להסקת הבית בצורה מיטבית – קמין גז

אפשרות נוספת לחימום הבית בצורה מיטבית היא על ידי קמין גז. פתרון זה נעשה פופולרי בשנים האחרונות בשל האווירה הביתית שהקמין מספק כאשר הוא פועל וגם בשל העלויות הזולות שלו ביחס לאמצעי חימום אחרים. את הקמין גז ניתן למצוא במגוון רב של  עיצובים מרהיבים, כך שהוא תורם רבות גם למראה העיצובי של הבית ומקרו לו עיצוב מרשים שממנו לא ניתן להתעלם. גם בקמין גז ניתן לבחור את רמת החום הרצויה בחלל על ידי מערכת המותנת בקמין.