מהי מערכות חימום תת רצפתית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בתוך 24 שעות או התקשרו:
054-6396651

חדשות ועדכונים

מקובל להניח שבישראל החורפים קלים יחסית, ושמיזוג האוויר לצרכי קירור חיוני לאיכות החיים יותר מאשר החימום בעונת החורף. מאידך, כל מי שביקר מחוץ לישראל יודע שדווקא בגלל זה הבתים בישראל קרים יותר בחורף – צורת הבנייה בארץ אינה מתאימה להתמודדות עם הקור, והחימום לרוב לאינו מופעל לאורך היממה כולה כפי שקורה בארצות הקרות. תושבי האזורים הקרים בישראל מכירים היטב את המצבים שבהם המזגן קופא בחורף, או כאשר נאלצים להפעילו לאורך שעות ממושכות תוך ייבוש לא נעים של האוויר. אפילו באזורים החמים יותר הדירות אינן מחוממות ומפנקות דיין בימים הקרים. כל מי שסובל מן העובדה הזו ומהחימום הלא נעים של המזגן יגיע במהרה לפתרון הנכון ביותר – מערכות חימום תת רצפתי.

החום הנעים של מערכת חימום תת רצפתי

החשש הראשון שעולה לדיון כאשר מדברים על חימום תת רצפתי הוא החשש מפני איתור נזילות מים במערכות הללו כמו בכל המערכות שעושות שימוש בנוזלים כדי לחמם. חשוב לדעת שמדובר בבעיה שאינה קיימת כאשר במקום לחמם את הרצפה במים המוזרמים מדוד דרך צינורות בוחרים להניח מערכת חימום חשמלית. הפתרון הנפלא הזה מבטיח חימום אחיד, נעים ומושלם שאפשר לשלוט בו בכל אזור של הבית בנפרד.

כאשר חושבים על החסרונות של מערכות החימום לרוב הרשימה ארוכה ומתסכלת. המזגן המרכזי אינו מפריע לעין ואינו פוגם בעיצוב הבית אבל האוויר שהוא פולט מייבש ולא נעים. לכך יש להוסיף את האבק שהוא מערבל בחלל החדר ואת החשש מהפסקת הפעילות דווקא בימים הקרים ביותר עקב קפיאת המערכת. רדיאטורים מכל הסוגים מפריעים מאד לעיצוב נקי ומודרני, ותופסים שטח רצפה יקר בדירות הקטנות של ישראל. כל המערכות הניידות למיניהן עשויות לסכן את המשתמשים בהן בעיקר בדירות עם ילדים קטנים.

החימום שמתחת לרצפה נותן פתרון מנצח לכל הבעיות הללו: אין תחושה נעימה יותר מלהלך יחפים בבית נעים שמחומם בחום אחיד שאינו מייבש את האוויר. זכרו שהחום עולה מן הרצפה כלפי מעלה, ולכן מדובר בפתרון הנכון ביותר מבחינת האנרגיה. בנוסף, זהו פתרון בטוח ומעולה לאנשים ששוכבים – בעת השינה, תינוקות או קשישים שאינם מרבים בתנועה. מכיוון שהחום חזק יותר סמוך לרצפה הוא מחמם יותר את מי ששוכב או יושב מאשר את האנשים שמהלכים ועובדים. וכמובן – הדירה המעוצבת והיפה שלכם תיראה תמיד במיטבה עם גוף חימום שהוא נסתר מן העין לחלוטין.

כעת, כאשר אין צורך לחשוש מפני איתור נזילות מים, חימום תת רצפתי הוא הפתרון הנכון גם עבורכם.