מחממים את הבית ביעילות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בתוך 24 שעות או התקשרו:
054-6396651

חדשות ועדכונים

כל אחד מעוניין להתייעל ולשפר את איכות חייו. אם בעבר אנשים הסתפקו באמצעים נקודתיים לחימום הבית, נכון להיום רבים מהם בוחרים באחת מאותן שיטות חימום יעילות וחסכוניות, החימום התת רצפתי. מערכת זו שאינה מצריכה בזבוז של זמן ואנרגיה היא אחת המערכות היעילות ביותר לחימום הבית בעונת החורף.

מהי מערכת החימום התת רצפתי

מערכת חימום תת רצפתי היא מערכת שמיועדת למטרת חימום כל חלקי הבית או העסק באופן אחיד. מערכת זו  מותקנת לאחר ביצוע בדיקת איטום של הבית על ידי קבלן איטום.  כיוון שמערכת זו מותקנת מתחת לרצפה היתרון המרכזי שלה הוא שהאוויר עולה מהרצפה לכיוון מעלה באופן אחיד והחום נשמר לאורך כל זמן פעילות המערכת. יש סוגים שונים של מערכות חימום, כמו למשל מערכת חשמלית ומערכת צינורות חמים וכל אחד צריך לקבל החלטה באשר לאותה מערכת חימום שמתאימה לצרכיו וזאת לאחר בחינת היתרונות אל מול החסרונות של כל מערכת. נכון להיום רוב האנשים בוחרים בהתקנה של מערכת חימום חשמלית וזאת משום שמערכת זו יעילה במידה שווה למערכת הצינורות החמים והשליטה בה קלה יותר. התקנת המערכת תמיד תיעשה על ידי מתקין מקצועי והשליטה במערכת היא באמצעות אפליקציה מיוחדת אותה מתקינים בסמארטפון.

יתרונות החימום התת רצפתי

חימום תת רצפתי משמע שיטת חימום חסכונית וקלה לתפעול. בניגוד למזגנים או כל אמצעי חימום אחר, פיזור החום על ידי מערכת החימום התת רצפתי אינה גורמת ליובש. בניגוד לחימום נקודתי על ידי מפזרי חום, תנורים ומזגנים, מערכת החימום הרצפתית מאפשרת פיזור שווה של חום בכל הבית. יתרון נוסף נעוץ בעובדה שהחום עולה מהרצפה למעלה ומחמם באופן שווה את כל החלל בו הוא מותקן. יתרונות נוספים הם שפעולת החימום מהירה ויציבה לאורך כל שעות היום. בנוסף, תמיד יש אפשרות להתאים את הטמפרטורה לעונה ועל ידי כך לחסוך בעלויות ולהפוך את הבית לאותו קן חמים ונעים לכם ולילדים.

אם אתם בדומה לרבים אחרים קיבלתם החלטה שאתם מעוניינים בהתקנה של מערכת חימום תת רצפתי חשוב לקחת בחשבון שיש לבצע בדיקת איטום של הבית טרם התקנת המערכת וזאת על מנת לוודא שהבידוד של הבית אכן תקין ולאפשר למערכת החימום להיות אפקטיבית. קבלן איטום יבדוק את מצב הבית ויאמר לבעלים האם ישנם נזקי איטום והאם יש לשפר את הבידוד של הבית טרם התקנת המערכת. לאחר אישור הקבלן כל שצריך הוא לטלפן למתקין של החברה וליהנות מבית חמים ונעים לאורך כל תקופת החורף.