קרינה אלקטרומגנטית אפסית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בתוך 24 שעות או התקשרו:
054-6396651

חדשות ועדכונים

אם רוצים להתקין חימום תת רצפתי צריך לשים לב היטב לעניין הקרינה, ולדאוג כי המערכת המותקנת בטיחותית למשפחה המתגוררת בבית. במרחב הביתי, שדות אלקטרומגנטיים נוצרים מלוח החשמל, מן המקרר, המחשב, המדפסת, הטלויזיה, הטלפון הסלולרי, המיקרו-גל ועוד.

כמו מרבית המכשור הנ"ל, גם מערכת חימום תת-רצפתית מייצרת שדה אלקטרו-מגנטי.

אל מול תקן של 2 מילי גאוס, הפחיתה חברת רייקם את הקרינה לקרינה אלקטרומגנטית אפסית במוצריה, ובמדויק הפחיתה את הקרינה ל-0.2 מילי גאוס, שזה כעשירית מהמותר בתקן.

בחברת רייקם עושים את כל הבדיקות האפשריות, את כל תהליכי השיפורים ואת מיטב המאמצים כדי להבטיח ללקוח תמיד את המוצר הטוב ביותר, את הביטחון הטוב ביותר וכמובן לספק לו קרינה אלקטרומגנטית אפסית, או לפחות הכי מופחתת שאפשרי.

קרינה אלקטרומגנטית היא אנרגיה המועברת במרחב בצורת גל של שדות חשמליים ומגנטיים.

שני גדלים עיקריים המאפיינים את השדה האלקטרומגנטי הם: התדירות הנמדדת ביחידות Hz (הרץ Hertz) , וה"עוצמה" של השדה הנמדדת ב- מילי-גאוס (Miligauss)

ההתקדמות הטכנולוגית הצליחה להביא שדות אלה לרמות נמוכות מאוד עד כי אין בהם השפעה או סכנה למשתמש.

מתעניינים לגבי חימום תת רצפתי ומטריד אותכם עניין הקרינה? מטריד אותכם שאתם לא מבינים בזה מספיק וזה יכול לסכן את ילדיכם ואותכם?

תפנו עכשיו לחברת רייקם ותקבלו את כל התשובות הכי מרגיעות, הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר, ומערכת חימום תת רצפתי בטוחה לשימוש מבחינת קרינה אלקטרומגנטית והכי איכותית מכל המערכות הקיימות.