תיקון דודי שמש – עשה זאת בעצמך

השאירו פרטים ונחזור אליכם בתוך 24 שעות או התקשרו:
054-6396651

חדשות ועדכונים

הדוד התקלקל? לא מחמם מספיק או הפסיק לחמם כלל? לפני שאתם מזמינים טכנאי שיתקן את הדוד, יש כמה דברים שאולי תוכלו לעשות לבד. נכון שדוד השמש הוא מתקן מאוד מורכב ולעתים יכול להיות שבאמת לא יהיה מנוס מהזמנת טכנאי, אך לכל הפחות שווה לכם לבדוק את העניין לעומק כי אולי תוכלו לחסוך זמן ולא מעט כסף. ישנן תקלות פשוטות אותן תוכלו לתקן לבד.

מי יכול לטפל בדוד שלו לבד?

תיקון דודי שמש אמנם יישמע לכם מעט יותר קל וברור אחרי שתקראו את התקלות הנפוצות שיכולות לקבל טיפול מכם אך חשוב לזכור שעדיין מדובר בתיקון שיכול להיות מסוכן מצד אחד ומורכב מצד שני. דוד השמש ככל הנראה יהיה על הגג ולכן אם אין לכם גישה בטוחה לגג תוותרו על התענוג. אל תיקחו סיכון עד שאתם בטוחים שאתם יכולים להגיע אליו בקלות ובבטחה וכמובן תיזהרו מאוד שאתם מתעסקים איתו, כיוון שמדובר במכשיר גדול מאוד ולעתים עבודה לא נכונה עלולה לגרום יותר נזק. כמו כן, יש צורך להתעסק עם כלי עבודה ולכל הפחות צריך זיקה כלשהי לעבודות טכניות כאלו. כך שאם אתה חסר זיקה טכנית למוצרים חשמליים ואין לך גישה נוחה לגג הבית, אנו ממליצים לך מראש לוותר למען ביטחונך האישי.

מה ניתן לבצע עצמאית בדוד הבית שלנו?

  • תיקון דודי שמש נובע מהבעיה הכי נפוצה שיש, בעיקר בחורף: המים לא חמים. לפעמים דוד השמש פועל כרגיל, או כך לפחות זה נדמה, אך המים פשוט לא חמים. קרה לכם פעם שהמתנתם זמן ארוך בשביל כלום? לפעמים המים נגמרים מוקדם מהרגיל ולפעמים הם לא חמים כמו שהיינו רגילים אליהם בהשוואה ליום יום שלנו. במצב כזה מומלץ לנקות את האבנית מהדוד, פעולה שקל לבצע לבד. פתחו את הברגים של קולט השמש ונקו אותו היטב, גם את גוף החימום עצמו מכל האבנית שהצטברה לה בתוך הדוד.
  • עוד בעיה שיכולה לקרות היא נזילה. אל תשכחו שדוד השמש שלכם מחובר לצנרת הבית ולפעמים זו הבעיה. עלו אל גג ובדקו האם ישנם סימני רטיבות, שלוליות או טפטוף מהדוד. כל מה שצריך לעשות זה להחליף את הצינור, אותו ניתן למצוא בקלות בחנויות שונות בכל מקום.

מתי צריך להזמין טכנאי?

אחרי שווידאתם שהבעיה אינה נזילה ואינה קשורה לאבנית יש סיכוי שתישארו חסרי אונים וזה בדיוק הזמן להזמין טכנאי. עוד לפני שתמהרו להתבאס על המזומנים שתצטרכו להוציא תזכרו שדוד השמש שלכם הותקן עם אחריות וזה בדיוק הזמן להרים טלפון אל החברה שהתקינה ולבדוק את דוד הבית שלכם עדין בתוקף של האחריות. תיקון דודי שמש יכול להגיע לאלפי שקלים ואם הוא עוד נמצא באחריות הרווחתם חיסכון משמעותי ביותר.